Att plugga utomhus är niiice

Innan jag kom hit hade jag många bilder och föreställningar om vad jag skulle göra när jag kom till Santa Barbara och Kalifornien, tex att ta en löprunda längs stranden i solnedgången. Det har jag redan gjrot. Igår uppfyllde jag ännu en sån föreställning. Jag satt på skolan under ett träd och pluggade. Det är en bild jag haft av college. Det var hur gött som helst. Jag var där själv efter en lektion, det var varmt, det var skugga, jag hade en Mtn Dew, min dator och bara mådde gött. Att plugga i den här miljön gör att man blir mer peppad på att göra allt man ska.

Den här bilden är tagen när jag pluggar på stadion, men det är inte heller så fel. När man kan plugga så här blir det roligt att göra läxorna!


Har fixat amerikanskt kontokort också. Nu är det mesta av mina praktiska göromål klara tror jag.

Ikväll blir det äntligen Isla Vista. Vi har hört mycket om det, och nu ska vi se hur det är.
Däremot blir det inga fester här på ett bra tag. Ställ in er på det, ni andra hus. Nu är det er tur!

Phantom Planet med California! Sån underbar låt! Nu när vi också är här i Kalifornien och lyssnar på den här låten, ja det blir inte bättre än så! Det ser inte precis ut som OC här, men det är typ samma känsla..





Vi har en massa härliga husdjur här hos oss