Hockey och intervju

Nu blir det blogginlägg igen. Har två saker att ta upp idag.

 

1

Jag blev idag uppringd av Hallandsposten. Jag ska bli intervjuad imorgon angående min 25-årsdag, till en artikel som hamnar på Folk & Familjesidan när jag fyller år, alltså den 2 februari. Men eftersom jag inte är här då så tar de intervjun redan nu. Ska bli roligt att komma till HP igen. Hoppas att det är lite folk där som man kan säga hej till och att inte alla är ute på jobb.

 

2

Jag har köpt hockey-bilejtter. Jag ska se mitt livs första live-match med New York Rangers!!! Och ännu bättre: det blir ett derby!

Jag ska den 12 januari se Rangers krossa New Jersey Devils i Madison Square Garden. Nästan helt ofattbart. Jag är riktigt uppspelt just nu. Kommer bli så sjukt kul.

 

Så här kommer det se ut många gånger när Blueshirts gör slarvsylta av Brodeur och de andra New Jersey-djävlarna.