En riktig superhelg väntar =D

Den här helgen kommer förhoppningsvis bli en av de bästa på länge. Jag har mycket inplanerat, och schemat är rätt tight, men det kommer gå.

Nu gör jag veckans sista jobbdag och ikväll drar jag upp till Göteborg. Det var ett tag sen jag var där, och det är mycket som ska hinnas med.

Imorgon på dan är det picknick, bad och sol som gäller. Anna, Anders, Elin och Dionisis kommer bort till Lake Hammerby, eller Härlanda Tjärn som den också heter.  Där tar vi en dag med god picknickmat, en massa varma bad och en gassande sol.

Sen på kvällen är det ÄNTLIGEN dags för den sedan länge inplanerade festkvällen med Tina :D Ska bli grymt kul. Och nu har vi dessutom förstärkning av Sara och Gunilla. Mellan för- och efterfesten kommer vi befinna oss i Göteborgs vimmel på ett dansgolv sjungades så våra halsar storknar och dansandes så att våra fötter glöder. Det kommer bli en fantastisk lördagskväll!

Söndag är man förmodligen bakfull, och vad är då bäst att göra? Jo, åka bergochdalbana såklart! Strörre delen av Halmstad/Getinge-gänget kommer upp för en heldag med blöta turer, backiga banor, uppskjut, radiobilar och mycket, mycket mer. Lisebergsresorna har blivit en årlig tradition, så det ska bli jättekul.

Men dagen slutar inte där. På kvällen sätter jag mig på tåget för att ta mig upp till Stockholm. Kommer upp rätt sent och ska sen bort till min lånade lägenhet.

För tidigt måndag morgon ska jag till den amerikanska ambassaden för att skaffa mitt visum. Jäklar vad mycket papper jag har fyllt i!  Det är så himla mycket saker man ska ha med sig. Bland annat papper där man ska svara på frågor som ifall man har begått folkmord någon gång eller om man är teknisk kunnig i kärnvapen eller biologisk krigsföring.

Sen blir det en dag på stan i Stockholm. Om det är några av mina Stockholmsvänner som känner för att ta en lunch eller fika, så hör gärna av er till mig.

Måndagen avslutas med tillbakaresa till götet och tisdag åker jag ner till Halland igen.

Så för att sammanfatta: det kommer bli en sjukt rolig helg med mycket att göra och jag kommer vara lite lätt stressad hela tiden. Kommer inte hinna andas eller ta det lugnt. Ett totalt späckat schema. And I'm loving it!