Mobilproblem

Under de senaste veckorna har min mobil blivit sämre och sämre. Det började med att den låste sig när jag var inne på nätet med den. Sen började den låsa sig i sötrsta allmänhet lite då och då. Dessutom började batteriet bli sämre och sämre. Det laddades ur på bara ett par dar.
Och igår när jag skulle ringa och smsa gick det inte. Fick föröska flera gånger med samma sms för att få iväg det. Igårkväll så var batteriet helt slut, trots att jag laddat mobilen under natten. Nu ger jag den en sista chans. Håller den inte mer än en dag så får jag leta upp nån av mina äldre mobilen och använda den.

Jag vill nämligen inte köpa en ny telefon än. Jag ska till USA om en månad, och eftersom jag måste ha ett nytt abonemang då så tänker jag ta nåt sånt där paket med mobil och abonnemang. Så det får bli att vänta en månad här i Sverige med antingen en trasig eller en gammal mobil. Men jag ska nog klara mig :)


Igår btw, var det väldigt roligt. Först hos Anton med zombieslakt, radio, hundpromenader och öl. Sen bort till ett sommarstugeområde vid Äventyrslandet. Med en amssa folk, utomhustoaletter, partytält, studsmatra. Och öl.
#1 - lindsy

tack sa hemskt mycket!

gullig du ar :)