En riktigt härligt dag!

Det här har varit en väldigt bra dag!

Den började imorse när jag vaknade upp i en väldigt varm lägenhet. Kolla på inlägget här inann så ser ni att det var 45 grader varmt. I solen visserligen, men ändå. Varmt och skönt, men jag satte mig ändå och skrev på hemtentan. Men sen blev det för varmt och jag gick och badade. Det var verkligen behövligt.

När jag gått upp ur vattnet och var på väg tillbaka mötte jag min studiegången-granne Disa som skulle gå och sola och undrade om jag skulle med. Jag följde med och låg sen och fick årets första solning. Det var gött att sola och trevligt att ligga och snacka och kolla på konstiga badande fåglar människor som tapapde papper i vattnet.
Men eftersom detta var en spontan-solning så hade jag inte smörjt in mig. Det har jag märkt nu ikväll. Jag har fått mycket färg (för vi solade typ 2 timmar) så jag är väldigt röd och det kommer svida som fasen imorrn. Dessutom solade jag inte ryggen så brännan kommer se väldigt konstig ut.

Under eftermiddagen satt jag och chattade med olika kompisar och kollade på en massa komedier på tv så det blev inte så mycket plugg då heller.

På grund av värme kunde jag inte ta min dagliga löprunda när jag brukar, alltså vid sex. Tog den istället vid kvart i tio, och istället för att springa hem direkt sprang jag bort till sjön och tog ett bad till. Och ikväll var det faktsikt skönare att bada än på dan.

Så för att sammanfatta dan: sol och bad men inte så mycket plugg. Rätt gött med andra ord :D