Fullspäckad helg - men den är långt ifrån över

I fredags blev det, efter kampanjer och Reinfeldt-träff, avslutningsfest med grillning, brännboll och fest i Slottsskogen. Vi var en 10-15 stycken nånting, och det var riktigt trevligt. Vi förde ingen poängräkning under brännbollen, men alla sprang, ramlade och brändes ungefär lika mycket :D
Efteråt drog vi vidare till kontiki. Det var roligt, men kvällen slutade med rätt mycket fylla. Men en väldigt rolig kväll.

lördag inleddes med cider-utdelning på Avenyn. Sen var det Annas 25-årsdag som skulle firas. Det blev kalas hela dan, med kaffe, tårta, spel, fotboll, middag, och olika alkoholhaltiga drycker.
Fotbollen, ja. Jäkla skitmatch. Källström - vad fan håller du på med!? Och Nilsson, förihelvete! Nu blir det kanske inget Sydafrika nästa år.

Idag har jag varit vid Rosendalsskolan och delat ut röstsedlar. Och sen åkte jag in till valstugan och var där ett tag. Nu är jag hemma och packar och dricker kaffe. Imorrn ska jag ner till Halmstad och börja jobba på Hallandsposten. Kl 9 på morgonen. Och grejen är att jag ska på valvaka ikväll. Det kommer att gå så himla bra!

Men jag ser verkligen fram emot valvakan ikväll, och att valresultatet blir så bra vi kan hoppas på. Fyra timmar till vallokalerna stänger. Kom igen Sverige, ända in i kaklet!