Tentan klar, Rix FM, Reinfeldt, brännboll och öl

Nu har jag lämnat in min hemtenta, äntligen! Har varit så sjukt omotiverat hela tiden. Men jag lämnade in den med en välfylld sida per fråga, så jag har nu gjort den och får väl vara lite nöjd. Men slut med plugget inann sommaren i alla fall. JAG HAR SOMMARLOV FÖR BÖVELEN!!!

Efter jag lämnat in tentan lyssnade jag på radio i mobilen och de pratade på Rix FM om ifall det var viktigt att rösta. Självklart ska man rösta,så jag ringde in och sa det. Och det kom med i radio att jag röstat redan första da, vad jag röstat på och en uppmaning till alla där ute - GÅ OCH RÖSTA!

I eftermiddag kommer statsminister Fredrik Reinfeldt till stan. Trevligt. Ska åka in till kansliet nu och hjälpa till lite md förberedelserna.

Nu har jag handlat engångsgrill och korv inför avslutningsfesten i Slottsskogen. Ikväll är det brännboll som gäller. Vädret verkar inte tycka det, men strunt i det. Klasen ska fira att tentan, kursen och terminen är slut. Det ska bli riktigt roligt. Vi ska grilla, spela brännboll och dricka öl. Trevligt, trevligt. Hoppas inte det börjar regna, men det ordnar sig ändå!