Riktigt bra helg - igen

Det har varit en riktigt schysst helg det här :D

Fredag - först After Work och sen Vasastan. Det blev rätt mycket, kan man säga. Åtminstone var det vad mitt huvud försökte säga mig dan efter :p Men det var roligt ute hur som helst!

Lördag var det Eurovision son gällde. Skulle ut på schlagerparty hos Anna. Men eftersom det var Göteborgsvarvet var hela stan full med folk som trodde att de kunde springa. Spårvagnen var därför tvungen att ta en omväg ut på Hisingen! Resan till Tynnered tog över en timme från centralen.
Det var en himla trevlig kväll hos Anna och Anders med Elin, Dio och dessutom, special apperance av Anna, Sofia, Henrik och Tomas. Blev det rätt nu? Annars, sorry :P
Norge hade lätt den bästa låten. Min favorit sen länge, och det var roligt att den vann. Väldigt tidigt la jag ner tron på att Sverige faktiskt skulle komma högt upp.
Andra bra låtar var Azerbajdzjan, Grekland och Turkiet.
Armenien gjorde för övrigt en Nagorno-Karabach-kupp :D reagerade på det bara fdör att jag gjort ett arbete om det nyligen.

söndag var det Liseberg som gällde med Anna, Anna och Sofia. Det var trevligt. Dessutom fick vi en special-visning av hotell Gasten av Daniel, som jobbar där i sommar. Men Karoline på BK ville inte visa sig :( Nya Hanghai var också lite av en besvikelse.

Idag har jag skrivit på grupparbetet som jag inte jobbat med under hela helgen.