Chillig men rätt tråkig dag

Hade en midterm idag. Hade förberett en presentation om hur man gör och anväder patterns i Photoshop. Det gick hur bra som helst. Faktum är att det bara var under min, Marias och Fernandas presentationer som det gick bra. För alla andra var det minst nåt fel eller så funkade det inte alls.
Även presentationen av bokstäverna gick bra.

Efter lunch var det Mutimedia. Trodde vi. Men läraren kom aldrig. Istället satt alla på Facebook. Jag, Maria och Maria satt jämte varandra men vi körde ändå allt vi hade att säga via facebook-chatten :D

Har inte haft några läxor idag. Känns konstigt. Så jag har bara varit hemma och chillat. Har tvättat, men manskinen funkar inte. Allt blir inte rent. Får gå till nåt tvättarstäle i veckan.

Har varit ute och sprungit idag! Var inte ute en enda gång förra veckan pga av vädret och mitt allmäna hälsoläge. Men idag gick det bra. Det var soligt, men blåste vi stranden så palmerna anföll! Det ramlade ner barkbitar och blad på marken.

Har annars bara suttit vid datorn och chattat och kollat en massa YouTube-klipp.

Vid elva blir det Family Guy på stora tv:n.

Imorrn blir en rolig dag hoppas jag. För första gången på flera veckor jag inga läxor på tisdagen, så då kanske jag kan använda håltimmen till lite strandliv. Nu är det ju också väder för det.
Och på kvällen ska vi till brandkårens träningsanläggning på Fotojournalistik-klassen. De ska tända eld på saker och så ska vi ta kort. Kan nog bli riktigt coolt. 

Det var allt för idag. Imorgon är vi i havet!