Fotbollsturnering!

Imorrn lördag förmiddag ska vi delta i den internationella fotbollsturneringen på City College. Kommer bli asballt. Vi tränade idag, och det var väldigt roligt och väldigt jobbigt. Vi har ett lag med både svenskar och amerikaner. Vår första match spelar vi mot mexikaner från La Mesa. Förhoppningsvis blir det inte vår sisa match. Alla som är i Sana Barbara, kom och heja på oss! Vår första match är vid 12.

 

Vi fick strikta instruktioner att ikväll får vi inte supa, vara uppe sent, ha sex eller göra nåt annat skoj. Inget college-liv med andra ord. Så vi har grillat ikväll. Och det ska vi göra imorrn med. Efter fotbollen ska vi grilla hos oss, och då ska vi dricka öl med. Sen ska jag ut på krogen på kvällen.

 

Grattis mormor! Hon fyller 80 lördag den 17:e. Jag ska ringa och gratta henne imorrn bitti.

 

Det har varit många bra hockeymatcher ikväll. Fortfarande är jag dock sur över att Rangers inte är med i slutspelet.

 

Jäkla Island, kan ni göra nånting rätt? Konstigt språk, ingen koll på landets ekonomi och så nu ask-molns-helvetet.

Nu när mina föräldrar ska komma och hälsa på så exploderar en vulkan och lägger hela Europa under aska och ställer in alla flygplan. Har ni inte fixat detta till tisdag så blir jag riktigt pissed på er.

 

Återkommer i helgen om hur det gick med fotbollen och annat. Vi hörs!

#1 - Jenny

Hahah nä men tjena Johan:) Ja det tycker jag definitivt du ska göra, den är skit rolig!! Är allt bra med dig annars?

#2 - Johan Hammerby

Allt är jättebra med mig. Trivs hur bra som helst i USA. Ska dock bara vara kvar här i en dryg månad till. Jag ska kolla upp boken när jag kommer tillbaka till Sverige =)