Mycket att göra + glow party

Idag kom min senaste Channels-grej ut på onlineversionen. En CD-recension av Amy Macdonalds nya skiva.

 

http://media.www.thechannelsonline.com/media/storage/paper669/news/2010/04/14/Entertainment/Cd.Review.a.Curious.Thing.By.Amy.Macdonald-3903867.shtml

 

Förra veckan gjorde jag också en CD-recension. Det var väldigt skönt att bara behöva göra den när jag hade spring break, liksom den här när jag ägnade helgen i LA. Här är förra veckans, som jag glömde posta här. Ludacris senaste album är det.

 

http://www.thechannelsonline.com/news/2010/04/07/Entertainment/Cd.Review.battle.Of.The.SexeS.By.Ludacris-3901385.shtml

 

Det är annars mycket att göra den här veckan. Har suttit hela dan idag och pluggat och gjort denna och nästa veckas läxa i Digital imaging och Graphic design.

 

Har en stor och viktig artikel att skriva också till nästa veckas skoltidning. En grön workshop ska hållas på CC och en stor forskare och författare kommer hit för boksignering och tal. Jag ska skriva en inför-grej, och nästa vecka ska jag förmodligen också skriva om själva evenemanget.

 

Jag i min fina neon-målning tillsammans med Mariaoch Camille samt nån random kille jag inte vet vem det är.

 

I måndags var jag på Sharkeez och glowparty. Efter fotbollen gick jag direkt hem till Maria och där gjorde jag mig iordning och förfestade med henne och Camille. Sen stack vi till Sharkeez. Alla var vitklädda, och på plats fick vi glowsticks och neonfärg. Det var uv-lampor på klubben och alla lös jättemycket. Väldigt roligt var det, och sen blev det efterfest på Victoria.

 

Har dessutom mycket att göra inför att mina föräldrar kommer hit på besök nästa vecka. Ska planera en massa roliga saker vi ska göra, och också hjälpa dem med allt partiskt.