Nu åker jag till USA igen

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på så länge. Det ska bli bättring på det när jag kommer tillbaka till USA.

 

Jag åker inatt. Jobbar sista passet på HP 13:50-00:30. Vid fyra på morgonen går bussen från Halmstad mot Kastrup, så det blir i stort sett bara att åka hem, hämta väskan och sen in till stan igen.

 

Jag flyger lördag morgon 08:40 från Köpenhamn till Düsseldorf, av alla ställen. Sen därifrån till Los Angeles. Hoppas bara att jag slipper göra nån mellanlandning i USA och gå igenom passkontroller. Hoppas att jag slipper det fram till LA.

 

Sen blir det buss från LAX till Santa Barbara, och mitt nya härliga år kan ta sin början.

 

Sommaren har varit bra, men jag har jobbat för mycket känns det som. Roligt att jag fått träffa så många kompisar, och tråkigt att vissa har jag inte träffat alls eller alldeles för lite.

 

Det blir en rolig höst. Hoppas att vi ses snart igen. Ha det fint!