En jättebra födelsedag!

Det blev en riktigt bra dag, min födelsedag. Hade sovmorgon men vaknade två gånger av att först mamma och sen min moster ringde. Men det var väl trevligt ändå, trots att jag var väldigt trött och knappt fick fram några ord.

 

Sen kom Cecily lite tidigare än vanligt och vi kunde åka till Starbucks innan lektionen. Det var skoltidningen och det var en chilig lektion.

 

Efter den var det dator i solen som gällde. Vi har nämligen problem med Internet hemma. Routern är kass. Så jag hade med mig datorn till skolan och satt i två timmar med en kall iste på matsalens uteservering och mådde gott i solen och facebookade och skypade. Hur underbart som helst. Hann inte med nåt annat än att svara på folks facebook-grattanden. Om jag missade nån ber jag om ursäkt. Jag vill passa på att tacka alla som grattat mig på facebook, mail, msn, sms, telefonsamtal, Skype och face-to-face. Jag har blivit jätteglad och det betyder mycket för mig.

 

Sen kom Cecily tillbaka från sin lektion och vi åkte för att äta födelsedagslunch. Det var jag, hon, Elyse, Riley, Rileys mamma och Vaios som åt på steakhouset State & A. Jättegott och jättetrevligt.

 

På kvällen hade jag en intressant och rolig fotolektion, och när vi jag kom hem efter den vid kl 22 drog jag, Jocke och Nima till gymmet där vi avslutade dygnets sista timmar med att bada i poolen, bastun och bubbelpoolen.

 

Det blev en jättehärlig avslutning på en jättehärlig dag. Bästa vädret nånsin på min födelsedag (ca 25 grader istället för snö, blask och regn som det brukar vara på min födelsedag), har gjort en massa roliga saker, ätit gott och framförallt fått hänga med en massa underbara vänner. Tack allihopa, ni gjorde dagen till en av de bästa födelsedagarna jag haft!

#1 - Jenny Strömberg

Åh grattis i efterskott och förlåt att jag är så dålig på att komma ihåg födelsedagar!

Hoppas att du har det bra!

stor kram

#2 - Johan

Tack så mycket! Här är hur bra som helst! Hoppas vi ses en massa i sommar. Måndagsklubben ftw!

#3 - Jenny Strömberg

ATT vi gör, jag måste åka upp till Halmstad för minst en måndagsklubb! LÄNGTAR =)