Lite smått och gott

Det är kallt. Okej, nu får jag alla människor i Sverige och Norge mot mig. Och Washington. Men det är kallt här för att vara Kalifornien. Att behöva ha jacka och långbyxor är inte okej. Hoppas att det ordnar till sig snart.

 

Super-Bowl igår. Det var roligt, hela USA:s största happening på året. Det var roligt att se, och Saints vann också, vilket var gött. Det var roligt också att matchen var jämn och inte avgjordes förrän i slutet.

 

Min första artikel i skoltidningen kom för övrigt in i onsdags. Här är den i onlineversionen. Det var inte jag som valde att göra en CD-reccension men det var rätt roligt ändå.

 

http://media.www.thechannelsonline.com/media/storage/paper669/news/2010/02/03/Entertainment/Cd.Review.animal.By.Keha-3862919.shtml

 

Trodde att detta skulle bli första året för mig utan Melodifestivalen. Men ack så fel jag hade! SVT live streamar hela programmet på sin hemsida så att vi också kan se det. Kl 11 på lördagsförmiddagen, det är perfekt. Startfältet var dåligt i lördags, men Dolph Lundgren ägde som programledare.

 

Nu är det snart fotboll igen. Underbart!

 

PS: Nya Facebook. Ingen hit.

#1 - Anonym

Hey,haha håller med....Dolph ägde

#2 - janne

Her er det nå -14 grader. Så vet du det! :)



Vi hadde jo Mellofestival her förra helgen også, låten som vant heter "My heart is yours", men det høres ut som han synger "My hard is yours"....



Så vi vinner nog inte i år :P Har ikke sett det svenske bidraget, men ska kolla in det snart ;)



Förresten; har du kvar skrekkfilmen vår på dvd? Om jeg sender deg en dvd-skive når du er hjemme i Sverige, kunne du sendt meg filmen vår da? :) Those were the days :D

#3 - Johan

I Sverige är inte Melodifestivalen avgjord ännu. Det är tre "semifinaler" kvar och sen en final. Så det dröjer några veckor innan vi vet vem som ska representera Sverige.

Jag har skräckfilmen på DVD, plus extra material såsom bortklippta scener, bakom kulisserna och mycket mer :D Eftersom de skivorna är i Sverige så kan jag inte skicka dem till dig förrän i sommar, men då lovar jag att skicka det till dig :D

#4 - janne

Yay! :D Gleder meg allerede til "gjensynet" :)