Mina artiklar!

Mina artiklar är nu publicerade!

 

De finns både i pappersversionen och nätupplagan av The Channels.

 

Den första artikeln handlar om dåligt underhåll på skolan och läckande klassrum på skolan. Den har jag skrivit tillsammans med Jayne efter att vi fått vänta länge på att få till några intervjuer.

 

http://media.www.thechannelsonline.com/media/storage/paper669/news/2010/02/24/News/No.Help.For.Leaky.Roofs-3877611.shtml

 

Den andra är min krönika om Cheerleading-tävlingen och hur folk ser på cheerleading som sport. Och att många inte ens ser det som en sport.

 

http://media.www.thechannelsonline.com/media/storage/paper669/news/2010/02/24/Sports/Cheerleaders.Take.Silver.In.Anaheim-3878441.shtml

 

Igår efter fotbollen tittade jag in i hallen där dambasketlaget spelade sin första slutspelsmatch (som de vann överlägset). Där var också tjejerna i cheerlaget, och efter matchen pratade jag med dem och alla älskade min artikel och tackade mig för att jag hade skrivit den. De hoppades också att jag skulle komma med dem på söndag, vilket jag ska.

 

Igårkväll kollade vi på hockeyfiaskot och sen gick vi till Sharkeez för att fira Francos födelsedag.

 

Idag är det Cecilys födelsedag. Ska snart ut på middag med henne, henens mamma samt våra kompisar. Blir nice.

 

Imorrn ska jag kanske iväg på morgonen. Beror på om vädret är bra. Annars åker jag med Cecily och de andra till Long Beach och cheertävling. Men om det är soligt imorrn får jag möta upp dem med tåg i LA senare på eftermiddagen. Vad jag ska göra kan jag inte säga än.