Tror det blir en rolig vecka

Hej!

 

Helgen som gick var väldigt rolig. Och jag tror även att den här veckan som kommer nu kommer bli väldigt skoj.

 

Idag och imorrn blir det mycket plugg, men det är okej. Har lektioner med skolttidningen och foto idag, och det är schyssta kurser.

 

Imorrn onsdag kommer nästa nummer av skoltidningen ut, och då har jag med två texter. En om det dåliga underhållet av vissa byggnader och så min krönika om cheerleading. Vissa av mina bilder är med där också. Texterna kommer förhoppningsvis även på tidningens hemsida, thechannelsonline.com och där kommer även komma med ett bildspel med foton från tävlingen. Bildspelet satt jag och gjorde igår.

 

Det är många födelsedagar den här veckan. Sahar fyller på lördag. Henne ska jag och Jocke fira på fredag morgon. Men bara om vädret tillåter.

 

Onsdag innebär att Franco fyller 21. Han fyller sprit! Grattis i förskott.

 

På torsdag fyller Cecily år. Det ska firas hela helgen.

 

För till helgen ska vi åka iväg igen. Det är ny cheerleadingtävling på gång. Denna gång i Long Beach utanför LA. Det är ytterligare en rolig sak med att få följa med på de här tävlingarna – man får se en massa olika platser i Kalifornien.