MMX och hemlängtan

Nu är det alltså 2010. En tiondel av det här århundradet har gått. Så kan det vara.

 

Jag har hemlängtan! Jag vill tillbaka till Santa Barbara. Jag har nu en vecka kvar i Sverige och sen ska jag till USA igen. Alla biljetter är fixade. Det blir ett himla flygande under en veckas tid.

 

  • Köpenhamn – London
  • London – Dublin
  • Dublin – New York
  • New York – Washington
  • Washington – Salt Lake City
  • Salt Lake City – Santa Barbara

 

Ska dock stanna några dagar i både New York och Washington så det är inte bara en massa mellanlandningar.

 

Det är långtråkigt i Getinge! Här finns inget att göra. Ska ut och gå en långpromenad i vinterlandskapet snart. Det är schysst. Men hade hellre tagit en långpromenad i solen längs West Beach :/

Tyvärr kan jag int evara ute och springa nånting. Det är alldeles för halt överallt. Det är jobbigt. Så därför kommer julmaten sitta kvar runt midjan till jag kommer tillbaka till USA. Usch.

 

Ska äta våfflor i eftermiddag. Nåt att se fram emot i alla fall.