Ensam hemma

Nu är det bara jag kvar I Victoria House. Alla andra har stuckit och snart gör jag det med.

 

Det har varit en lång helg med möten och avsked och sentimentalitet. Usch. Vissa kommer jag se igen, men vissa kanske aldrig mer.

Det har därför också varit många fester. Gosse, det har varit en hård vecka. Men riktigt kul, verkligen. Har haft det hur roligt som helst.

Det har varit väldigt jobbigt att säga hej då till folk, men det ska också bli roligt att komma tillbaka till Sverige och träffa folket där.

 

Nu är jag själv i mitt hus. Ludde var den sista som stack i morse, så hela den här dagen är jag bara för mig själv. Var inne i stan och fixade en frysnig av mitt gym-medlemskap, telefonen och imorrn när banken är öppen ska jag gå dit. Och till skolan med ett papper åt Jocke. Det är Memorial Day idag så allt är stängt.

 

Kan förrersten passa på att berätta om mina betyg från den gågna terminen:

 

Graphic Design Basics A
Channels Newspaper Lab 1 A
Digital Imaging I A
Intermediate Soccer A
Photo I A


Vad sägs om det?


Här kommer också en bild över redaktionen på skoltidningen The Channels. Vi tog både seriösa bilder, och tramsiga. Här är en av de tramsiga.


 

Sålde min cykel igår och fick 70 dollar. Yeah.

 

Var ute och tog en sista löprunda på stranden idag. Riktigt härligt. Ikväll blir det städa, packa klart det sista och sen bara kolla på tv och chilla.

 

Ikväll blir sista natten här för imorrn ska jag bo hos Cecily. Riley har varit här idag och tagit mina väskor dit, så slipper jag släpa runt på dem imorrn. För hon och Lauren sticker ikväll hem till sig, så ingen är hemma hos dem. Men imorrn åker jag ut dit efter att ha lämnat Victoria House bakom mig för all framtid förmodligen.

 

Jag återkommer med ett sista blogginlägg innan jag åker på onsdag. Då kommer en uppsummering över vad jag har gjort här och vissa personer som betytt extra mycket för mig. Missa inte detta!

#1 - Jonas

ser fram emot summeringen :)