Happy St Patrick’s Day!

Allt är grönt idag. Det är coolt. Folk har gröna tröjor på sig, och om de inte har det får man nypa dem. Så är det faktiskt.

Idag ska vi fira Irland genom att dricka! Precis som irländarna själva. Jag hade tänkt köpa Guinnes. Men jag hatar det. Fast det är ju irländskt tänkte jag, så då måste jag väl ta det. Men så hittade jag en ljus irländsk öl, Harp, så den blir det ikväll.

 

Min krönika har kommit med i skoltidningen. Det är rätt roligt. Jag skrev en krönika om det dåliga vädret som har varit de senaste veckorna. Men idag är den varmaste och härligaste dagen hittills den här terminen. Ironi!

 

Här är den iaf:

 

http://media.www.thechannelsonline.com/media/storage/paper669/news/2010/03/17/Opinion/Column.Never.Are.We.Satisfied-3889721.shtml

 

Igår var vi på middag för att fira att Sam ahr kommit tillbaka. Åt väldigt god mexikansk mat på Sandbar.

 

Nima, Dennis, Sam, Erik, jag och Franco på Sandbar

 

Ikväll blir det fotboll och sen fest. Ha det bra!