Spring break börjar nu!


Vårt hotell!

(Större bild)

 

Nu jäklar är det dags: Spring break i Cancun!

 

Det ska bli så jäkla gött att komma i väg. Det har varit väldigt mycket i skolan nu på sistone, med en massa midterms och annat. Ska också bli riktigt härligt att komma till konstant värme, sol, bad och party. Tio stycken är vi som åker, men jag vet att flera andra som vi känner också ska dit/är redan där.

 

Vi åker inatt klockan 02 från Santa Barbara i en buss mot LAX. Planet går 07 och vi är i Cancun runt 15, lokal tid, efter att ha mellanlandat i Mexico City.

 

Veckan har gått väldigt snabbt. I lördags var vi på Josh fest och där träffade vi en massa nya människor som jag inte träffat förut. Det var väldigt trevligt.

Var sjukt trött i söndags efter ingen sömn och upp i ottan för att åka på cheertävling. Vi åkte till Long Beach igen. De kom trea.

Sen har det i veckan varit en massa midterms. Gick väldigt bra i grafisk design. 94% på den skriftliga midtermen och 100% på den praktiska (göra ett vykort i InDesing).

Midtermen i Digital imaging kommer bli lätt och jag gör den veckan efter jag kommit hem.

 

Idag har jag köpt hawaii-skjorta och tvättat, och nu ska jag packa.

 

Inatt åker jag alltså iväg. Och jag kommer inleda ett experiment. Jag ska nämligen inte ha datorn med mig. En vecka utan dator och internet. Har aldrig varit utan så länge. Typ. Får se hur det kommer gå. Kommer kanske få panik nån dag och leta runt halva Mexico för ett tillfälle att kolla min facebook.

 

Nä, så farligt kommer det inte vara. Men därför kommer jag inte vara nåbar under den här veckan. Kommer inte uppdatera bloggen, vara inne på msn/skype eller skriva saker på facebook.

 

För det jag ska göra är sola, bada, festa, dricka, äta, träffa tjejer, go bananas och bara njuta av livet. För att citera Chandler i Vänner: ”Spring break, woohoo!”

#1 - Katta

Hallå Ginan!! =)



Hoppas du får det kanonkul i Cancun!

Jag, Carro och Linda var där och i Playa del Carmen i nov-dec. Trivdes som ficken i vattnet!



Du verkar verkligen trivas med livet där borta.



Sköt om dig!



Kram Katta

#2 - Jenny

Ha det så kul :)



Wohooooo!!!