Finals och annat

Hej!

Än en gång har det tagit lång tid för mig att uppdatera bloggen. Än en gång, jag ber om ursäkt.

Det har varit mycket med finals och sista lektioner nu. Det har dock gått väldigt bra. Jag kommer nog få A i alla ämnen även denna terminen verkar det som. Jäkligt nice =)

 

Igår var jag, Jocke och Ludde ute hos Cecily och festade med henne, Lauren, Riley och Vaios. Festade där och hade det asnice. Spelade Guitar Hero för första gången på över ett år. Sen åkte vi in till stan för att gå på Sharkeez, men det var så in i helskotta lång kö så det blev inget av det. Vi åkte tillbaka och fortsatte festa.

 

Idag har vi haft sista lektionen med The Channels. Vi tog en gruppbild och tittade på fotografernas bilder. Under tiden fick vi en massa mat från Silvergreens, lyxiga mackor, pastasallad, fruktsallad, kakor, efterätter, hur mycket gott som helst.

 

Ikväll ska jag gå på Soma Showcase och se ifall jag har vunnit några priser. Imorrn är det graduation och sen är skolan helt och hållet slut för den här terminen. Känns väldigt konstigt.

 

På måndag åker jag och mina föräldrar till LA, men vi hörs förhoppningsvis innan dess.