Sorry!

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på så länge. Det har varit mycket att göra.

 

Mina föräldrar är här nu i alla fall. Vi har varit runt en massa i stan och kollat på väldigt mycket. Igår var vi bland annat på The Mission som är stans stora sevärdhet, men jag har aldrig varit där, så det var roligt.

 

Finals-veckorna har börjat. Alla pluggar överallt känns det som. Jag har haft det praktiska provet i Grafisk design, och nästa vecka kommer det teoretiska.

Min slutportfolio i foto är inlämnad, och den blev väl rätt så bra. Har också skrivit ut bilderna på Lauren, men inte hunnit ge henne dem för hon är bortrest.

Sista artikeln i The Channels är skriven och utkommen. Här är min sista artikel för den här terminen:

 

http://media.www.thechannelsonline.com/media/storage/paper669/news/2010/05/12/Features/AwardWinning.Writer.Steps.Closer.To.Becoming.English.Professor-3919200.shtml

 

Nästa vecka ska vi ha vårt sista redaktionsmöte och då ska vi äta pizza. Yeah.

I digital imaging har jag gjort mitt final project och det var rätt tråkigt.

Har haft min sista fotbollsträning för säsongen. Sista träningen var riktigt rolig, och alla spelade jättebra. Det var tråkigt när det var över.