Lång festlig helg

Nima fyllde år i onsdags. Det firade vi då. Och i torsdags. Och i fredags.

Onsdagen blev en middag på Elephantbar ute i Goleta. Så himla gott att man kan ta sig till olika ställen nu när jag har bil.

I torsdags spelade vi poker här hemma, riktigt roligt. Istället för pengar spelade vi om dricka.

Den stora födelsedagsfesten var i fredags. Vi hade bjudit in en himla massa folk som kom hit och festade och firade Nima.

 

I går var jag fotograf på football-matchen. Det var lagets sista hemma-match, och jag tog bilderna till The Channels. Nu ska jag sitta och gå igenom alla 550. Ni får kanske se dem när jag har publicerat dem i tidningen. Här kommer dock en, rätt talande, bild. Nu är lagets säsong över:

 

De förlorade igår igen.

 

Det var också trevligt efteråt, med middag med Cecily, hennes mamma, Vaios och Paige.

 

 

Här är för övrigt länkarna till mina två senaste artiklar i The Channels, glömde länka dem sist.

 

Storyn om late adds, sena anmälningar till kurser

http://www.thechannelsonline.com/news/sbcc-late-add-deadline-questioned-1.1744516

 

Notis om presidentens pratstund som inte blev så välbesökt.

http://www.thechannelsonline.com/news/president-s-chat-cordial-but-brief-1.1744580