Nu är det helg! Halloween-helg!

Dags för Halloween! Ska bli riktigt roligt. Alla pratar om det hela tiden, till och med lärarna.

Jag ska nog festa ikväll (torsdag) och på lördag. Imorgon, Fredag, ska jag med Lauren, Cecily och Vaios till nöjesparken Six Flags! Ska bli riktigt roligt.

Äh, vad sjutton, det blir nog att festa när jag kommer tillbaka därifrån, samt på söndag när Halloween är på riktigt.

 

Jag återkommer efter helgen. Då får ni se bilder från helgen. Sen är det val på tisdag, så det kommer bli en hel del om det med.

Mina ståndpunkter i valet i de frågor som debatterats mest:

Guvernör: Jerry Brown (D)

Prop 19: (legalisera marijuana): ja

Ska bli väldigt intressant att se hur de valen går. Samt flera andra. Eftersom jag jobbat så mycket med valet till Board of Trustees på skolan tänker jag inte säga vem jag hoppas vinna eftersom det kan skada mitt anseende. Men rent allmänt så är ju lite nytt blod aldrig fel ;)

 

Som avslutning kommer här en rolig liten film med Hasse Brontén och Nour El-Refai. CSI: Rimbo. Håll till godo så hörs vi efter helgen.