Trevlig eftermiddag efter hektisk vecka

Det har varit mycket skolarbete den här veckan, men nu är det äntligen torsdag eftermiddag = helg.

Idag efter skolan mötte jag upp med Lauren och vi åkte ner till stan och käkade lunch. Är fortfarande riktigt mätt efter all kinamat. Vi gick även runt i en massa affärer och kollade på Halloween-grejer. Testade också en massa roliga saker, hattar, kostymer, peruker och annat. Vad sägs om Lauren och jag som pimp och ho? (Lauren som pimp). Who knows :P

Ska fortsätta eftermiddagen snart med att dra till gymmet, och sen blir det att söka upp nån trevlig fest. Blir nice.

Imorrn ska jag med Nima och Businiess-klubben till nåt ställe i Goleta. Jag ska ta bilder. Det är en ölimportör som ska hålla nåt föredrag. Jag har blivit lovad öl för besväret.

 

Senaste numret av skoltidningen är ute nu. Nån avslöjande story om PR-människor får ni vänta med till nästa vecka. Men vi har med profiler av fyra av de åtta kandidaterna, och här är min profil av sittande Sally Green:

http://www.thechannelsonline.com/news/candidate-profile-sally-green-1.1669563

 

Den följande artikeln är inte min, men speciellt utvald åt Padde: Du har sagt att det är för lite hockey i Santa Barbara. Voilá!

http://www.thechannelsonline.com/sports/sbcc-forms-first-club-roller-hockey-team-1.1666259

 

Om jag inte hinner höra med er innan dess, så mamma och pappa, ha det så trevligt och grattis i förskott på födelsedagen pappa!