Pingis, jag är tidningens nya nyhetschef, svullen läpp och lite annat

Jag har fått fler uppgifter på skoltidningen. Nyhetschefen är inte längre nyhetschef. Tänker inte gå in på allt som hänt, men nu är han inte längre med i tidningen så jag har tagit över hans arbetsuppgifter, tillsammans med chefredaktören Cody. Så nu är jag både managing editor och nyhetschef. Jag är nyhetschef! Det är jäkligt coolt faktiskt. Och väldigt bra för mitt CV.

 

Vi har köpt ett pingisbord! Vi har snackat om det ett tag och kollat på Craigs List, men hittade inga i närheten, så vi åkte till Kmart i onsdags och köpte ett. Det tog ett tag att sätta ihop det, men det blev riktigt bra och det har varit väldigt kul att spela de senaste dagarna.

 

 

Det är inte direkt litet

 

 

Väldigt lugn dag idag. Det var en hård dag igår, bokstavligt talat. Ramlade och slog mig, så nu är läppen större än vanligt. Men oroa er inte, jag mår bra.

 

Jag har ägnat hela dagen åt YouTube-klipp med saker från Jay Leno. Har i flera timmar skrattat åt idiotiska människor som inte kan svara på lätta frågor i Jaywalking, och i studion in Battle of the Jaywalk All Stars.

 

På söndag är det dags för säsongens första cheerleading-tävling. Jag ska åka med Lauren rätt så tidigt ner till Long Beach och fota och heja på City College cheerlag som förra året. Det ska bli väldigt kul.

 

Jag är ledig på måndag för då är det President’s Day och så ska jag göra min första intervju för min praktikplats. Det ska bli kul.