Sista dagen på jullovet

Jag har haft flera underbara dagar sen jag kom hit. Riktigt skönt att vara ledig, men nu är det slut. Imorrn är det den första dagen på min förmodligen sista termin någonsin. Ska bli skönt att börja igen.

Den här veckan har det varit en del fester men mest bara chill. Idag har jag varit ute på långpromenad. Var på en strand som jag inte vet vad den heter, men det är stora klippor längs hela stranden. Klättrar man över några klippor kommer man till en till liknande strand som är en hundstrand. Där var jag i augusti med Lauren och Elyse.

 


Här gick jag på långpromenad idag.

 

Nu är också sista dagen som jag är själv i lägenheten. Ikväll kommer Nima och Ola tillbaka. Ska bort och hämta dem senare i kväll.

Rangers spelade en riktigt bra match igår för övrigt. Norrmannen Mats Zuccarello avgjorde på straff.

Nu ska jag äta lite tonfisksallad och sen blir det kanske nån film eller nåt. Bra avslutning på två underbara veckor av ledighet nu.

 

Så här ser det ut utanför mitt hus just nu.