Happy Halloween! + iPhone

Nu har det varit Halloween. För första gången på fyra år firar jag den INTE i USA.

2008 var jag på studieresan i Washington/Oklahoma/New York, och just Halloween firade vi tillsammans med folk från OU. Det var skoj, och vi var utklädda till hemska Sarah Palin-anhängare (det var under valet).

2009 var mitt första år i Santa Barbara, och firade mest med de olika svenskarna. Jag var först Raphael från TMNT och sen en ninja.

Förra året Firade jag fyra dagar. Först var jag en Playboy-fotograf på fest med en massa folk på torsdagen, på fredagen var jag med Cecily, Lauren och Vaios på Six Flags Halloween-kvällsöppet, lördagen var jag Zorro i Isla Vista, och på söndagen var jag med Lauren och skar pumpor och trick-or-treatade.

 

I år har jag inte gjort mycket. Jag och Padde har gjort några pumpor, och det har varit roligt. Vi tänkte göra dem med bilder från Memebase, och började bra med Rage Guy.

 

Sen blev det dock lite svårare, så det blev en traditionell pumpa, samt en Batman-signal. Han har dock inte dykt upp för att rädda dagen än.

 

 

Har dock inte klätt ut mig i år. Ännu en av de hundratals grejer jag saknar med mitt liv i Kalifornien.

 

Jag har iaf skaffat en iPhone nu., den senaste iPhone 4s Jag vet att många av er har haft det hur länge som helst, men jag är helt såld. Har varit på gång länge, men nu jäklar är det Wordfeud och Siri som gäller!