USA – längtan och sentimentalitet

En månad kvar – jävlar vad jag längtar!

 

Den 20 april ger jag mig av västerut. Jag ska äntligen tillbaka till USA och det ska bli så himla härligt.

 

Pratade med Lauren i måndags, och det var jättekul. Ska vara med henne både i början på resan i Norcal, och i slutet, i Las Vegas.  Härligt! Vi hade ett långt trevligt samtal.

 

Och samma med Cecily. Henne pratade jag med ikväll, också länge. Underbart.

 

Jag älskar att jag har så underbara vänner där borta, och att jag kommer att få se dem snart.

 

 



<3

 

Att det bara är en månad kvar gör att jag längtar jättemycket. Man minns hur mycket man saknar Santa Barbara och det underbara liver där.

 

Hörde en låt för ett litet tag sen, som känns lite som hur det känns att lämna det. Den handlar om High School, men funkar lika bra för college tycker jag.

Så här kommer den.

 

 

Jag saknar USA som fan. Jag är jätteglad för allt jag har här i Sverige, men… suck.