Sommar, fotboll, Eurovision, film och Rangers

Det har blivit ett tag sen nu igen sen jag skrev sist, och tyvärr blir det därför ett fullpackat inlägg här. Men jag ska försöka hålla det kort.

 

Sommar

Äntligen är det varmt! Förra veckan var det helt underbart varmt hela tiden. Närmare 30 grader varje dag. Och något som var så himla härligt var att det var så skönt på kvällen och natten. Över 20 grader efter midnatt, värsta medelhavsvärmen. Underbart!

 

 


Vi spelade minigolf i det fina vädret

 

Fotboll

Det börjar gå bra för HBK nu. Var och såg ännu en match härom veckan, men det blev 0-0 i en tråkig match mot Ängelholm. Men sen på tv har jag sett matcherna mot både Umeå (vinst 4-0) och BP (vinst 2-0) och nu spelar de bra. Ska försöka se fler matcher i år.

Och snart är det fotbolls-EM. Det blir nice.

 

Eurovision

Loreen! Euphoria! Så himla underart, Sverige vann Eurovision Song Contest. En helt fenomenal artist, låt, framförande, allt. Nästa år ska jag sitta på läktaren till Eurovision song contest, oavsett var i Sverige det kommer att hållas.

Jag var med Anna, Elin, Daniel och flera andra i Göteborg och följde det hela. En riktigt härlig kväll var det.

 


Loreen!! :D

Film

Jag såg Men in Black III i fredags. En himla bra film. Ville bara säga det.

 

Rangers

Suck. Det som såg så bra ut. Men nu är det slut. Jag har sett en himla massa matcher i år, och Rangers har överraskat positivt på alla sätt. Jag är stolt över hur de har spelat och de har många bra år tillsammans framöver. Förhoppningsvis kommer laget att hållas ihop utan några större förändringar i truppen. Nu ser jag fram emot några fina troféer, och så kan Los Angeles Kings få vinna sin första Stanley Cup i år. För nästa år är det vår tur. Let’s go Rangers!