Bra träning men ingen klädnypa

Jag har haft två riktigt bra träningar idag. Fotbollen var jättekul. Det var oerhört dimmigt, så man såg inte hela planen.  Dessutom var vi inte så många, men vi ville ändå spela två matcher med få spelare istället för en med många i varje lag. Så i vår match var vi fyra mot fyra = springa som bara den. Jag sprang och sprang och sprang hela matchen, hade många dueller med ungerske Atilla och svenska Sandra. Gjorde många mål. Var helt jätteslut efter matchen.

 

En kille hade med sig en massa cupcakes som vi fick efter träningen. Det var trevligt.

 

Som vanligt har jag varit på gymmet efter fotbollen också, med Jocke och Andy. Jag tränade riktigt bra med många situps, benpress, viktlyft och annat.

 

Jag är stolt över mig själv idag =)

 

Tidigare idag har jag också varit på jakt på en klädnypa. Jag ska använda den till en fotouppgift. Men vi har inga. Grannen var inte hemma så jag kunde inte fråga honom. Inga i hela området verkade ha. Jag ville inte köpa på Ralphs. Känns onödigt att köpa en hel påse när jag bara behöver en. Messade runt till kompisar och Maria skulle fixa en till imorrn. Jag har dock köpt ett par gummihandskar som ska vara till uppgiften.

 

Nästintill omöjlig att hitta