Två trevliga veckor

Två veckor har gått sen sist jag bloggade. Jag har dels haft mycket jobb, men också mycket skoj.

 

Alla hjärtans dag firade fyra av oss singlar med mat och bio. Vi såg En Gång i Phuket, som faktiskt var väldigt bra och rolig.

 

I torsdags var vi på quiz igen. Vi kom inte på pallen den här gången, men väl fyra. Efter det körde jag och Andreas filkmväll/natt.

 

I lördags var jag på danstävling. Det var dansklubben i Halmstad, där bland annat Katta är med och tränar, som hade folk som tävlade i Varberg. Vi var där ett stort gäng under dagen, och på kvällen var det Melodifestival-middag på Mårtenssons. Bra låtar, bra mat och bra party efteråt.

 

Vädret är väldigt föränderligt nu. Kallt ena dan, varmare nästa dag, och sen kallt igen. I går söndag var en av de bättre dagarna, och jag tog en promenad på standen.

 


Östra Stranden, 26 februari 2012.

 

I går var det också Oscarsgalan. Vi gjorde en stor grej av det och klädde upp oss, hade middag, ostbricka, bubbel och tilltugg. Det var en trevlig tillställning, trots att vi inte sett alls många av de nominerade filmerna.

 

Speaking of konstnärliga filmer, just nu är Det Sjunde Inseglet på på tv. Jag vet inte jag.