Sommar, sommar, sommar

Det är väl ingen idé att komma med undanflykter till varför jag inte har skrivit på hela sommaren. Jag får väl skylla på sommarlov.

Det har jag dock inte haft. Eller, jag har haft ledigt en dryg vecka. Det var nice att kunna ta det lugnt lite.

Men jag har haft fullt upp ändå. Varje eftermiddag och kväll hela sommaren har jag haft något att göra, förutom jobb på dagen.


 

Det känns onödigt att gå igenom allt som jag har gjort, men här är lite av det som jag har haft för mig.

 

Vädret har varit fantastiskt den här sommaren. Knappt något regn förrän en bra bit in i augusti, varmt för det mesta, soligt, härligt.

 

Det var SM-vecka i Halmstad också. Här är det beachhandboll.


 

Jag har testat att ståupp-paddla. Tio stycken, varav några från jobbet, 9 km längs Fylleån. Roligt, bra träning, jättefin natur.

 

 

Jag har varit på stor konsert i Göteborg, Robbie Williams. Fullt ös, jävligt bra, härligt.

 

 
 
 
 
 
Försångaren Olly Murs
 
 

 

Damernas fotbolls-EM hölls i Sverige, bland annat i Halmstad. Jag såg kvartsfinalen som Sverige vann mot Island på Örjans vall med 4-0.  Sedan åkte Sverige ut i semin mot Tyskland.

 

 

Jag och pappa var på en minisemester i Tyskland. I en trevlig liten stad som heter Burg auf Fehmarn. Från fredag kväll till söndag eftermiddag. Mysig stad, god mat, kall öl. Perfekt. Sedan handla med sig grejer hem också.

 
 
 
 
 

Vi har haft svensexa för Marcus som gifter sig i våras.

 

 

Ola, Mariana, Christoffer och Lidia var och hälsade på och allt var som förr igen =)

 

 

Sedan många härliga fester, minigolfmatcher, after beach-häng, after works och fest med sommarvikarierna på HP.

 

Kräftskiva 2013
 

 

Har märkt att det är svårt att lova att blogga, men jag ska försöka. Blir kankse lite lättare nu när sommaren snart är slut, men jag kan inte lova någonting.

#1 - Allis

hittade precis din blogg:) riktigt fiin:) titta gärna på min:)