Mycket bra på sistone.

I natt var det Oscarsgalan. Som förra året körde vi en helkväll/natt hos Henke med en massa mat, cider och snacks.

Det blev en bra gala också. Tre svenska Oscars, där Searching fo Sugar Mans vinst i Dokuemntärklassen var roligast.

Annars var det en bra gala med Seth MacFarlane som en lysande värd. Bra vinnare också vad det verkar till. Har bara sett två av de stora filmerna, Les Miserables och Django Unchained, men jag vill gärna se många fler. Roligt att det var så många filmer som verkar kunna tilltala en bred publik.

Så nu är jag lite trött. Jag fick en timmes powernap, men inatt ska det bli skönt att få några fler timmar i bingen.

Joseph Gordon Levitt, Seth MacFarlane och Daniel Radcliff gör ett dansnummer

 

 

På jobbet har det också gått lite bättre. Jag har fått ett ettårigt vik som insändarredaktör. För första gången vet jag vad jag ska göra över en längre tid. Det känns bra.

 

I veckan har jag, Henke och Andreas bokat vår resa till USA! Den 19 april bär det av till Kalifornien! Fy jäklar vad härligt det ska bli att komma tillbaka dit igen!

Av någon anledning vill jag tillbaka hit...

 

 

The Walking Dead har börjat igen. Har sett två avsnitt och det är väldigt lovande inför resten den här våren.

 

Fick ett födelsedagspaket från Lauren dessutom =)