Fetefest samt delfiner, sälar och ormar


Jag och en orm!

Igår var det fest. Det känns verkligen nu på morgonen XD

Det var jäkligt roligt, och det kom riktigt mycjket folk. Kände typ en tredjedel. Som det ska vara. Det var i alla fall fullt både inomhus och ute på altanen, och alla verkade ha det roligt. Skoj också att alla var imponerade av vårt place.
Tror det var ett 30-40 personer här. Det var i alla fall mycket att städa nu i morse...
Många sa att "fan vad gött, här måste vi festa varje helg!" Ja, förmodligen... Nu har vi i alla fall en massa fester vi måste bli bjudna på för att få igen :)

Fler partybilder och annat finns på Facebook

Igår var vi på piren igen. Vi såg delfiner! De åkte efter några båtar och sen hoppade de upp och ner i vattnet innan de försvann igen. Jag hann inte ta några bilder på dem, men det kommer innan året är slut.

Andra djur såg vi dock, bland annar sälar och pelikaner.

Säl vid piren!

Och när vi gick hemåt på State Street fanns det en man med en massa ormar. Jag har aldrig haft en orm slingrande över mit så jag ar tvungen att testa. Jävlar, man känner verkligen att den bara består av muskler. Rätt konstig känsla, men coolt.

Vi åt jäkligt god glass igår, eller frosen yoghurt om man ska vara petig. Det var typ buffé. Det fanns ett 20-tal glaskranar där man fick ta hur mycket man ville. Sen fanns det typ 50-100 olika toppings där man fick ta hur mycekt man ville. Både godis, kakor, frukt, såser, strössel och mycket mer. Sen betalade man per ounze. En stor glass med en massa topping fick jag dock för bara 3,18 $ så dit kommer vi gå många gånger till!

Glassen före och efter toppingen. Nice!