Pizzapicknick och Jockes födelsedagsfest

Det blev en väldigt rolig och intressant fest igår.

Dan började dock med regn. Första gången sen jag kom hit. Inte mycket, men ändå. Jag tog mig dock ut och sprang. Jag sprang bort och hälsade på tjejerna i Elise House. Det var en längre sträcka än jag hade räknat med. Men det var roligt att se hur de bodde. Jättestora rum, stort vardagsrum, rent och snyggt. Jagär inte alls avundsjuk...

Efter shopping tog vi oss bort till Haley Hosue är det bjöds på tårta för att det var Jockes födelsedag. Vi beställde pizza (som aldrig verkade komma) och gick till stranden. Där var det revligt, jättemycket folk som satt och käkade pizza ohc chillade vid solnedgången.

Sen tog vi oss hem till oss (via Santa Cruz) och hade fest för Jocke. Tårta, dricka och en massa folk. Olika lekar och annat skoj. En väldigt rolig fest blev det med väldigt mycket folk. Nu ska vi städa.

Ikväll blir det bio. Tarantino och Brad Pitt. I like!


Födelsedagssång på Haley House


Pizza på stranden


Beerpong


Tre av fyra svenskar i Wentworth

PS. Mitt taggningsverktyg i Facebook är jävligt segt. Tagga gärna folk åt mig...