Strömavbrott och en väldigt blöt måndagsklubb

Igår, inte så långt efter att jag skrivit mitt senaste inlägg, slockande hela Hallandsposten. Allt blev bara svart. Ett enormt strömavbrott slog ut allting. Det blev lite småroligt, och iv satt och drog en massa dåliga vitsar runt fotos fikabord. Efter ett långt tag kom strömmen tillbaka. Men då var det dags för nästa grej, för d gick det inte att logga in eftersom inloggningsservern hade kraschat.ännum er väntan.

Jag hade inte brytt mig om det var en annna dag men nu var jag ju också tvungen att dra till systemet innan de stängde vid sex så jag hade något till förfesten till måndagsklubben. Jag gick iväg och handlade (japp, jag fick dispens från väntandet) och kom sen tillbaka. När jag var tillbaka funkade inloggningen, men flera andra servrar var frotfarande nere så jag kunde typ inte göra nånting. Kvällen fick ta över de grejer jag hade kvar, och uppenbarligen gick det eftersom jagser att detblev en tidning till idag med.

Jag drog istället bort till Carro och förfest inför årets sista måndagsklubb. Vi spelade "Trodde du ja" där man ska svara på saker man trror att man vet om sina kompisar, samt göra en massa pinsamma saker. Hur skoj som helst.

Måndagsklubben var schysst, men otroligt blöt. Varför skulle det regna så mycket? Roligt att träffa flera olika kompisar,även om det inte blev så länge i vissa fall.

Det blev en rolig kväll, som avslutades med en efterfest innehållande allehanda låtar och allsång för att sen innebära gå och lägga sig hemma i Birgerssons gästrum/garderob.

Nu jobbar jag bara idag och på fredag. Det börjar kännasattresan närmar sig. Alltså, det är ju helt sjukt: På söndag kommer jag att vara i Los Angeles! Det har så smått börjat sjunka in, och nu måste jag väl snart börja packa med antar jag..