Nu lämnar jag Santa Barbara för den här gången :(

Hej allihopa!

 

Nu ska jag dra från Santa Barbara. Det vill jag inte. Men det kommer nog gå bra ändå. Det ska bli roligt att träffa folket därhemma.

 

Vet inte när jag kommer vara online nästa gång eftersom jag ska till LA. Så här är mitt schema så ni vet vad jag gör ifall jag inte kan höra av mig.

 

Lördag

09:00 Åker med Victoria-killarna till Los Angeles för några dagars lyx och roliga dagar.

 

Onsdag

11:00 Flyger från LAX

 

Torsdag (Europeisk tid)

~09:00 Landar i Frankfurt, Tyskland

 

~11:00 Flyger från Frankfurt till Göteborg

 

14:15 Landar på Landvetter i Göteborg

 

 

Jag vet inte om jag kommer att hitta nån internetanslutning nån gång under denna tiden. Så därför kan jag nog inte svara på nåt. Jag kommer dock fortfarande ha min amerikanska mobil ända fram till jag flyger från LA. Efter det kommer jag ha mitt svenska nummer. Båda numren finns på Facebook.

 

Men nu blir det alltså ett par härliga dagar i Los Angeles. Vi ska bo på ett asnice hotell och sen kolla in stads- och utelivet i USA:s näst största stad. Kommer bli hur cool som helst.

 

Santa Barbara, jag har redan tillbakalängtan. Framförallt kommer jag sakna mina kompisar här, framförallt mina underbara vänner Cecily, Lauren och Elyse. Men jag kommer ju tillbaka i januari.

 

Om jag inte skriver nåt på en vecka så får ni helt enkelt njuta av mina gamla inlägg.

 

Vi hörs!

#1 - Jenny Strömberg

Jag flyttar från Halmstad den 20/12, så dessvärre hinner jag nog inte ses innan. MEN, jag tycker du ska komma ner till Skåne! Kommer flytta hem till mina föräldrar (och bo där under våren, som jag har praktik), men du får gärna hälsa på ändå!

Ha det så roligt på rundresan i LA!

Hoppas vi hörs o ses snart!

Stor kram

#2 - Johan

Vad tråkigt :( Jag får se om jag kommer ner till Skåne. Kan bli lite knepigt att hinna under den här vistelsen, men kanske. Till sommaren kommer jag garanterat komma ner om du är kvar där då. Eller var är du i sommar? Hur som helst ska vi ses då i alla fall. Om inte du kommer till Santa Barbara i vår ;)