Hej då Studiegången!

Hej då Studiegången! Nu är det slut. Mitt liv på Studiegången. I tre år har jag bott i den lilla ettan på 19 kvadrat. Litet har det varit. Men jag har trots allt trivts. När man bor ensam kan man klara sig på det, o man vill. Fast visst hade det varit bättre med nåt större. Men nu har jag flyttat ut.

I går var jag och pappa uppe och rensade ut lägenheten. Trots den lilla ytan hade jag uppenbarligen väldigt mycket grejer. Vi höll på hela dan med att bara packa och bära ner i bilen och släpet. Vi hann inte ens påbörja själva städningen. Så det gör pappa idag. Han åker upp och städar. Tack pappa!

Det kändes konstigt redan i måndags kväll när jag gick och la mig för första gången i rum 313. Och nu när jag har lämnat det så känns det faktiskt rätt sentimentalt. Men så blir det väl antar jag.

En bra och en dålig sak:
Jag har fått mitt visum. Nu finns det inget som kan stoppa mig från att åka till USA. Eller? Usch, nu blir jag orolig. Många saker har gått snett i sommar, men nu får det allt vara slut på det.

Jag har inte fått min telefon. Eller, det nya sim-kortet som skickades till mig efter att min mobil anmälts som stulen har inte kommit. Telefonen fick jag tillbaka redan i måndags kväll men jag har inte kunnat använda den för att kortet varit låst. Så sorry om ni försökt kontakta mig. Har nu ringt och klagat på Tele2. Om jag inte får det imorrn komer ajg börja använda pappa telefon så länge.
#1 - Mikka

Blir det att flytta till stråstaden igen? :)

#2 - Johan Hammerby

Det blir till västkusten, men inte i Sverige. Santa Barbara, Kalifornien, USA, för plugg ett år. Det kommer bli riktigt nice =)