Länge sen sist - förlåt för det

Det var längesen jag skrev nu. Jobbar alldeles för mycekt känns det som =/

Vad har hänt sen sit? Jag tar lite korta drag abra. Det var midsommar. MEd släkten på Öland,  alkoholfrit för första midsommar sedan 2003...

Har varit i Göteborg två gånger. En gång direkt efter Öland, för att ara ta det lugnt. Andra gången däremot var det allt annat än lugnt. Åkte upp igår för att vara på ett sk. Pre-Departure-möte med IBS inför USA-resan. Slutade egentligen 17.30 och mötet började 18. JAg kom iväg 16:40, åkte via Getinge för att lämna pappa och var uppe i GBG ca kvart över sex. Men jävlar vad svråt det är att köra inne i centrala Göteborg!
Plus att jag ville få de papper från IBS och SBCC som jag inte fått. För brevet med antagningshandlingar och allt annat viktigt har nämligen försvunnit. Hemskt har det varit, men nu har jag fått allt jag behöver. Har dessutom bokat resan till Santa Barbara. Den 9 augusti kl 07:40 åker jag från Göteborg, via Franfurt, till LA.

Annars har jag jobat vädligt mycket. För mycket känns det som. Hinenr knappt vara ledig.

Var hos Anton i lördags. Skitkul var det.
I måndags var det måndagsklubben, och jag gick dit med Jenny och så träffade jag en massa kompisar där med. Och sen jobb tidigt dagen efter :P

Idag hade vi datorstrul och vi sattt jättelänge och kunde inte göra nånting.

Brian Leetch har blivit invald i Hockey Hall of FAme! Woohoo! Scott Gomez har lämnat Rangers. Litet woho.

Jag ska skriva oftare, jag lovar!