Det ar jattevarmt!

Ar i skolan nu och ska avsluta min Multimedia-mideterm. Ska bli skon att bli av med den!

Idag ar det riktigt varmt! De senaste dagarna har det osregnat och varit kallt, trakigt, hemskt, blott och jobbigt. Idag ar allt precis tvartom!

Det ar en av de varmaste dagarna hittills i Santa Barbara. Sakert runt 35 grader. Och nat som ar nytt ar att vinden ar sa varm. Har inte varit med om sa varm vind har forut.

Sa idag ar det soligt, varmt och harligt. Nar jag ar klar har i skolan ska jag dra in till stan och kopa en glass pa Yogurtland och nog shoppa lite klader ocksa :D

Fest ikvall! Vet inte sa mycket om det, men det ordnar sig!
#1 - anna johansson

kan det vara de beryktade santa ana-vindarna som har slagit till? inte för att jag är expert när det gäller vädret i kalifornien men enligt mina källor (dvs. film och tv-serier) blir man lite vild och galen när dessa vindar blåser... man kan aldrig lita på santa ana! så håll dig i kragen när du går ut.



puss på dig!

#2 - Johan

De kunskaperna är ofta de bästa. Jag hade nästan bara populärkultur-referenser att gå efter när jag kom hit och faktum är att de flesta stämmer faktiskt. College funkar som man ser på tv, college-fester funkar som man ser på filmer. Kalifornien är lika chilligt som på tv, affärer, restauranger, tvättställen, allt är som det är på tv och film :D