Skön dag men - jag hatar TV4! Inget mer Idol!

Idag har jag bara haft en lektion. Torsdagar är goa. Så när jag slutade åkte jag in till stan och shoppade lite. Ett par byxor och två tröjor blev det på Urban.

Idag har jag och Padde hemma i Sverige spelat Age of Empires. Ingen av oss hade nåt att göra när vi chattade i eftermiddags och vi kom på att det vore schysst. Har varit sugen på det sen jag och Maria pratade om det i skolan häromdan.
Så jag och Padde körde gamla härliga AOEII: The Conquerors. Riktigt roligt spel. Jag var Spanien och han var Aztekerna. Det var rolgit att spela, men vi hade för lät svårighetsnivå. Nästa gång ska det bli svårare.

Var ute för att försöka ta några sportbilder. Men det har varit för varmt idag så det var inga ute och sportade. Får bli en annan dag.

Nu har jag blivit jättearg på TV4. Jag har suttit de senaste dagarna och tittat på Idol. Det är roligt att kunna hänga med i det eftersom jag följt det de senaste åren i Sverige. Och då man har kunnat följa det på tv4play så har det varit jättebra.
Men när jag nu idag skulle kolla på det så ser jag till min fasa att det kommer upp en skylt som säger att jag inte får titta eftersom jag inte är i Sverige.
VA FAAN!?
Jag har kunnat kolla tidigare. Och faktiskt: vad förlorar de på att jag inte ser det? Vad tjänar de på att låta mig vara utan Idol?
Tycker att det var upplagt för jättemånga bra artister i år. Jag såg fram emot det väldigt mycket. Får hoppas att så många som möjligt lägger ut saker på YouTube istället. Så, grattis Sverige och er som får se Idol i höst. 

Nu är jag sur :/
#1 - Jonas

Hör av er! AOEII liksom..

#2 - Anonym

Äsch, du missade ingenting! Dagens program var dåligt ändå...