Förbannade jävla vulkan!

Idiotiska moln

 

Vi har de senaste dagarna vetat att det kunde hända, men nu är det klart: Mina föräldrar kan inte komma hit. På grund av askmolnet från Eyjafjallajökull så kan inga plan lyfta från varken Köpenhamn eller London, och mina föräldrar skulle åka via båda.

 

Nu ska de försöka boka om sina biljetter. Det kan hända att de bokar om dem till mitten eller slutet av maj. I så fall kan de vara med på min graduation. Alltid något. Men det beror ju på ifall de kan boka om och ifall askan från den förbannade skitvulkanen slutar.

 

Imorrn ska jag bort till hotellet och avboka det, samt bussen från LAX.

 

Får hoppas att det löser sig på nåt sätt, men de kommer i alla fall inte komma hit nu.

 

=(

#1 - Anonym

Hej Johan, synd att dina föräldrar hindrades av vulkanen. Hoppas de kan komma lite senare. Jag och Dio börjar också bli lite nervösa för vi ska till Grekland om två veckor! AAAHHHH!!!! Då måste det ha lugnat ner sig, hoppas jag. Kramar!