Glad påsk!

Påskmat!

 

Idag är det påskdagen. Bryr mig inte för 5 öre om påsken. Det är en helg med god mat och vara ledig. Men som sagt, trevliga påskmiddagar är aldrig fel. Och det var precis vad vi hade igår.

 

Tjejerna på Elise house hade lagat påskmat med allt som hör till. Köttbullar, ägg, lax, prinskorv, sill och en massa annat. Även efterrätt. De hade lagat jättemycket mat och det var väldigt många som kom. Vi killar från Victoria och Delavina tog med oss drickan.

 

Vi hade jätteroligt hela kvällen och gjorde olika dryckes-lekar med bordsplaceringskorten och sen lekte vi charader. Det var jättelänge sen jag gjorde det och det var riktigt roligt. Alla gick in för det till 100 % och bjöd på sig väldigt mycket. Vi höll på i kanske 2 timmar eller nåt och för varje gång blev det allt galnare lappar och ännu galnare uppträdande. Sjukt kul.

 

Sen blev det vattenkrig inomhus, dansring, kings cup, beer pong och en massa annat. Oerhört trevlig kväll.

 

I fredags var tjejerna från Elise hos oss och vi lekte dunkgömme. Först var det bara jag, Ludde och Nimas flickvän Aleksandra (som är och hälsar på) som satt och spelade gitarr och sjöng. Men kommer förslaget om dunkgömme så är man ju på.

 

Idag skulle jag och Padde i Sverige spela Age of Empires via nätet. Det gick till en början men sen låste det sig hela tiden en bit in i matcherna.

 

Ikväll var jag, Jocke och Andy på gymmet, och det var nice att avsluta helgen med att pumpa ut sina krafter och sen ta en bastu på det.

 

Så det har varit en bra påskhelg, och ett fantastiskt spring break. Jag är så oerhört glad över den här veckan. Tack alla som har varit med!

#1 - janne

Ser ut som du hadde en lagom bra spring break ;) Og påske også, for den del! En ferie ved det karibiske hav hadde ikke vært helt fel, kjenner jeg :)



Du får komme til norra Norge og se litt på norrskenet en gang, det er virkelig kult! :)