Valborgsmassoafton!

Ar i skolan och skriver sa darfor saknar jag de tre sista bokstaverna i alfabetet.

Idag ar det Kungens fodesedag. Grattis Kungen!

Idag ar det ocksa valborgsmassoafton. Vi ska inte fira med nan eld, men vi ska fira pa akta svenskt vis. Dricka en massa alkohol.

Jag och Jocke och kanske nan mer ska hem till Christine och Sahar i IV och spela olika drinklekar. Kommer bli riktigt roligt. Vi kommer sova over dar och sa fortsatter vi imorrn.
Imorrn ska det visst vara vattenkrig pa Del Playa. Vattengevar! Coolt. Far se om vi deltar.

Annars ar allt bra. Solen har kommit idag. Varmt och gott.

Har haft en chillig vecka. Borjar ocksa fundera pa min framtid. Far se hur det blir och var jag ar och gor i host.

Nu ska jag kolla lite pa skolans baseball-lag och sen drar jag till Isla Vista. Vi hors!