God jul!

Förlåt, det har visst inte blivit så mycket bloggande på sistone. Men det har ju varit jul och så, så jag hoppas att jag är förlåten.

Jäklar vad kallt det är i Sverige! Alltså, shit, det är inte nådigt. Blev sjuk de första dagarna jag var här, men nu är det bra.

Jag ska ta och nu skriva ihop min årliga årskrönika. Den måste vara klar innan onsdag, för då kommer Cecily hit på besök från USA. Så då kan jag inte hålla på och skriva långa blogginlägg, då ska vi åka runt i Sverige.

 

Jag har hunnit träffa många gamla kompisar. Åt lunch med Josefin förra veckan, och nu i eftermiddag har jag fikat med Evelina. Alltid lika roligt att ses.

I lördags var det stor reunion med killarna från Getingegänget. Hur kul som helst. Vi började hemma hos Daniel Eliasson, och alla kom, Jocke, Svenne, Mange och Lindskog. Jätteskoj med mat och spel och sen drog vi till bowlinghallen och spelade.

 

Nu ska jag börja skriva årskrönikan. Då ska ni få se på läsning. Vi hörs allihopa.

 

Så länge kan ni njuta av Jockes film från i våras, där jag spelar huvudrollen. Varsågoda:

 

#1 - Elin

Hej,



jag gillar soundtracket i filmen. Monkey Island är mitt favvospel. Var spelade ni in den?