Bröllop och en trevlig helg


Emma och Peggy Kjelland Stolt



Har jobbat väldigt mycket den här veckan, och sitter nu på jobber sent en söndagskvälll. Imorrn är sista dagen innan en liten ledighet på typ en vecka.

Helgen har varit jätterolig. Igår var jag på ett bröllop för första gången i mitt liv. Det var Emma Stolt som gifte sig. Jag läste franska med henne från sexan till nian, och hon gick i samma gymnasieklas som några av mina närmaste vänner. Men de senaste åren har hon bott i Norge så jag har inte träffat henne så mycket på sistone. Det var där som hon träffade sin flickvän Peggy som hon nu gifte sig med.

Jag hämtade Anton och Ida inne i stan med bilen och sen åkte vi till Kvibille. Det var jättetrevligt och en fin vigsel. Fick också träffa en del andra kompisar jag inte sett på jättelänge.








På kvällen åkte jag in till Vallås. Familjen Bengtsson hade grillfest och det var en mass afolk och hur roligt som helst. Det var tipsrunda, grillning, sånger och sen åkte vi unga in till stan och gick på Mårtenssons.

Så än en gång har jag haft en jätterolig helg. Yeah.