Midsommar och 60-årsdag


Vi som firade midsommar på  Mölltorpsläge 2010


Dans runt midsommarstången!


Den här helgen har vi varit på Öland. Åkte dit för att fira midsommar och mammas och min morbrors födelsedagar.

Det blev en riktigt somrig och härlig midsommar med rätt mycket folk. Träffade mina sysslingar Henrietta och Saya för första gången på jättelänge.

Vi dansade, åt mat och tittade som vanligt på när Trio Los Albertos uppträdde. Denna gång med Sayas pojkvän Stefan som hjälp.

Och så badade vi vid bryggan. Första doppet i Sverige i år.


Jag på kvällen


Ölandsbron by night (självklart var jag tvungen att gå ut och fota)



Dagen efter åkte vi hem till Getinge och åt midsommarmat här med.

I måndags fyllde mamma år. Vi firade henne egentligen hela helgen, men i måndags kom även familjen Andersson in.

Mamma blev väldigt glad för min present. Ett kollage av bilder från våra fotoalbum. Tavlan blev 70x50 cm.


Kollaget i väldigt liten version

I går grillade jag och Padde. Vi kollade på film och dack öl med. Det var yeah.