Chill just nu

Skolan går rätt så lungt nu. Har haft en midterm där jag fick 100%! Det var iofs bara 10 frågor, men ändå. Har också skrivit en recension av pjäsen Tartuffe som skolan har satt upp. Det var för min Creative Writing-klass.

Vädret är ritkigt konstigt. Det ösregnar ett par dar, sen ärdet strålande varmt, och sen blandas det vissa dar. Jobbigt är det i alla fall. Vi hade tänkt göra ett nytt försök med IKEA igår söndag, men det gick inte. Det regnade för mycket så vi ville inte åka ända till Burbank. Nån dag ska det dock hända...

I helgen var jag med Lauren på hennes sista cheerleadingtävling. Det var i Irvine och gick inte så bra. En tjej ramlade och skadade sig rätt rejält, så de fick avbryta. De fick sen göra om sin rutin, men slutade ändå sist.


Sista tävlingen jag gick på


Nästa vecka är det Spring Break, och jag vet inte vad jag ska göra. Det var tänkt att vi skulle åka på kryssning till Mexico, men nu vet jag inte om det kommer bli av. De andra har problem med att passa in det i sina scheman, och pojkvänner som bor långt borta har inte samma lov, så det är en massa krångel. Så jag får se vad jag gör. Ska förhoppnigsvis till San Francisco till helgen. Efter det vet jag inte. Kanske tar en road trip nån stans. Antingen själv eller med andra som inte heller har nåt att göra.