Vart tog den här veckan vägen?

Denna vecka har gått förbi nåt otroligt fort. Vad har jag gjort egentligen?

Tja, rätt mycket, kanske därför jag inte hunnit tänka efter eller tagit det lugnt.

 

Skoltidningen rullar på och det går bra, liksom praktiken. Hade en intervju i veckan och ska iväg och göra en nu.

 

Igår spelade vi bowling, det var kul. Ska spela basket ikväll, och sen imorrn ska grabbarna i fyran dra iväg till IKEA i Burbank och handla en massa onödiga saker. Framföralt mat. Oh, vad det ska bli fint med svensk mat. Marabou-choklad, Kalles Kaviar, köttbullar och en massa annat fint.

 

Som ni märker är jag ute och åker en massa på helgerna. Cheer-tävlingar, Anaheim, Burbank och nästa vecka ska jag, Cecily och Paige följa med Lauren upp till norra Kalifornien och besöka hennes hemtrakter över helgen. Det bli riktigt amerikanskt med ridning på landsbygden, bbq på en ranch och mycket mer. I’m really excited!

 

Aprop[ amerikanskt, jag har nu dessutom fått mitt Social Security number! Det är typ som ett personnummer, men mycket viktigare. Nu är jag en del av det amerikanska systemet, och det kommer göra allt mycket lättare för mig i framtiden när det gäller möjliga jobb, lån, kreditvärdighet och uppehållstillstånd om jag skulle vilja skaffa det. Men just nu är det bara för att kunna få min lön från skoltidningen, vilken jag ska få min första nästa vecka.